Followers

Friday, January 20, 2012

KENANGAN KAMI DI SMKAKL.....!!

oh blog....!! sudah agak lamer aku x mraban kat sini kan??? ish3.............dh setahun baru aku teringat kat ko wahai blog.....!!! ko jgn sedeyh do blog.....!! aku bkn sgajer doh nk tinggalkan ko.......!! skang aku sebok cket lar blog......!! aku dh masok asrama ler........kat skolah SMKAKL...!! ko tau kan???..........skola boleh dikaterkan top jgk ler......!! ni hah pgalaman aku stahon kat saner....!!






blog...?? oooo.. blog......!!! BLOGG....!!! aik....??? asyik sgt ker??? tgok gamba knangan aku nih??? aku tau aku...........mlz nk citer....!! oke lar blog.....setakat ni jer lah kay????...........aku minx maap duhai blog......!! aku hrp ko phm sbb per aku meninggalkan engkau buat seketika.....!!

No comments:

Post a Comment